tirsdag 3. juni 2008

Fra Våle til Klassetur

2.juni og 3.juni

Stod opp klokka 10, dusja og pakka. I dag skal eg reise heim igjen til Vadheim. Det er litt dumt, men gleda meg til å se folka i klassen igjen, vertfall noen av di :p
Så skal eg jo til Våle i sommer! Det gleda eg meg til :)
Etter eg var ferdig med å pakke, gjikk eg opp til Joakim sitt hus. Der spiste vi frokost og sa hade. Joakim var på skulen så eg sa hade til han dagen før. 
Klokka 12 reiste vi. 

En hel dag i bilen, og i 9 tida var eg endeli heime!
Når eg kom heim, pakka eg for eg skulle ut på onrevikane for å sove i hyttene :)
Det var liskom klasseturen våres ;)
Før på dagen var resten av klassen på BOWLING! men eg kunne ikkje vere med, siden eg var i Våla, og eg måtte jo komme meg heim, så eg fikk bare med meg Norevikane. Men det gjo ikkje så mye. :)
Når eg kom ut dit snakka eg med folka, også hadde sefølgeli lars og espen dråkke. Spessielt Lars, han var jo såå "full". Det var såååå stygt å se på! Fy faen.
Men, men..

Når klokka nærma seg 00.00 bada eg og Renate. Det vra faktisk veldig deilig vatn. kunne jo sitte utti lenge! :D
Det var kjempe morro.
Men sefølgeli kom jo Lars, Espen og gjengen. Og Kristoffer da! Trenge ikkje gå i detalja, men di er så teite! Vertfall LARS! Han skal alltid ødlegge. Eg ville ikkje bli dukka under, men han klare ikkje å la vere. Uansett om eg sie at han skal slutte, gjør han det ikkje. 
Så begynne kristoffer. Han prøvde å rive av bekinien våres, og Espen dreiv å løfta på Renate. Dei slite noe så JÆVLI!

Etter vi var ferdige med å bade, gjikk vi opp for å dusje. Men det gjikk jo ikkje. Da komme jo alle sammen inn på badet, og lars og espen klarte sefølgeli å rive ned vinduet på badet for å klatre inn.
Men Hjalmar er jo så flink, at han ordna det :)

Når eg var ferdig på badet var eg og renate så irriterte på folka at vi tok med oss kverson data, og satt inne på rommet. Der såg vi på MANGE morsomme filma! Vi lo og lo. 

Når vi skulle sove, bråke eg og Kristoffer. Da blei Renate sur på oss. Men det var mest Kristoffer sin feil (A)
Men eg var så overtrøtt, og det var så varmt at det gjikk ikkje an å sove.
Men, men..
Så vi sov egentli ikkje noen ting den natta.

Når det var morning, pakka vi, spiste, og vaska hytta. 
Når klokka var 11 kom pappa og henta meg, Maria og Renate sånn at vi kunne komme oss heim for å sove. Det trengte vi!

Når eg kom heim, spiste eg, også såg eg litt på tv. Klokka 12 sovna eg og sov helt til klokka var 20.00. Det var egentli altfor lenge, så eg komme ikkje til å sovne før seint i kveld/natt. :S

Eg synst klasseturen var litt morro, vertfall når eg og Renate bada, og di andre ikkje vart der. Men det har og vert veldig kjedeli og Irriterandes! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt med klassetur :p hahaha.
Men forresten så var det Lars som løfta meg ut i skogen! klikkisunga hele gjengen! :p

Malene sa...

hehe :p Ja er det
Åjja, det kom som ei BOMBE! Haha. :P
MHM !