lørdag 6. september 2008

Renate <3




Renate
, kor skal eg begynne ?
Det er så masse eg kan skrive om Renate, så eg vet ikkje kor eg skal begynne, men vertfall,
Renate er kjempe morsom! Og det er ikkje bare noe eg sie for å være snill. Men seriøst, er du med Renate en dag så er det garantert at du komme til å le :p
Kver gang eg er med Renate, så ler eg. og det er ikkje bare sånn hehe, men hehehehehehehhe!

Og Renate er kjempe kjempe fin! Har masse fine kle, og mange fine makramé smykke(ho er så flink til å lage sånne), ho har ALT! Ho er bare så superheldi. Misunna!

Eg har kjent Renate ei god stund no, og vi har opplevd så mye i lag. Vi har gått i barnehage ilag, gått på barneskule, ungdommskulen, og til og med videregående no. Så eg har kjent ho ei god stund. :)
Vi har til og med vært på tura i lag. Når vi var ca. 6 år gamle var vi i England. Vi tok englandsbåten, og det var så supermorsomt, uansett om eg ikkje huska alt, så huska eg at vi hadde det kjempe morro!
Det var altså eg, Renate, mammaen til renate, og mammaen min som reiste. 
Vi har ikje bare vært i England, vi har også vært i Mallorca. og det er ikkje så lenge sia heller. vi gikk i 9.klasse. Men den turen huska eg alt fra! Den var så morsom, vi hadde det så kjekt. vi bada å sola oss hele tia, også gikk vi masse i butikka. har så lyst å reise en gang til! Og det MÅ vi snart gjør igjen og:)


Eg og Renate har til og med gått på turn i 9(?) år, også var vi til og med trenera for di minste jente et år :D Det var så morro. Vi lagde dans til di, så øvde vi på den, og etter et år reiste vi på turnstevne. Turnstevne var alltid høgdepunktet med turnen. Alle gleda seg til det. Men det var jo ikkje så rart, det var jo kjempe morro :)

Det ene året var vi til og med med på UKM, eler det var jo flere år, men den ene gangen gikk vi vidare. Da gikk vi vidare til Florø. Men kom ikkje vidare etter det :/

Har så mange gode minne med turnen!
å Renate er veldig flink til å gå i spagaten og! bare se så flink ho er, og ikkje minst søt <3


Men vi har ikkje bare gått på turn i lag, vi og gått i skulemusikken, dans i høyanger, og fotball :)



Renate er veldig flink med data. Ho er kjempe flink med å redigere ting, og proff til å skrive. Bloggen hennas er bare så bra! Eg har sakt til ho at ho må bli noe med data, eller å skrive ting. Og det mena eg! Ho kunne ha jobba med å laga sånne blad, eks. Mag, eller noe :)
Eller så kan ho bli noe med underholdning nede i syden, det hadde ho passa til :)
Trur ho har litt lyst til det og.


Men som dere sikert forstår så kan eg skrive så mye mer om Renate. Eg kunne sikkert ha skreve ei bok om ho! Er så mye å fortelle om ho, positivt altså :p
Men uansett så betyr Renate så masse for meg, veit ikkje ke eg skulle gjort uten ho. Det er nett som om vi ikkje hadde hatt sol, og da hadde vi dødd. Det samme er det med Renate!

Er så SUPERGLAD for at eg har deg <3


4 kommentarer:

Anonym sa...

åååh, Malene <3 Eg blei rørt, og eg lo :)
Du er så herlich <3 Superglad i deg og <33

Malene sa...

hihi :)
Det er bra,.
du og er herlich <3

Anonym sa...

eg meinte "superglad for at eg har deg og " , men OFC SUPERGLAD i deg og <3

Malene sa...

hehe, okej :D

Det er bra <3 hihi :p