onsdag 28. mai 2008

Sommer og SOL :)

På skulen i dag har vi tatt klassebilde, og gruppebilder... 
Og eg måtte sefølgeli stå plassert på den teitaste plassen. Det var egentli litt teit oppstilling på klassebildet., Men, men :)
Også hadde vi samf.fag prøve i dag! Eg huska ikkje noen ting,. :S
Og det var litt vanskeli, men det gjikk.

I dag har det vert kjempe varmt og masse sol!
Men sola kom ikkje fram før seint på dagen, siden vi var i Høyanger :p
Og når det siste friminuttet var, tok vi masse bilder! 
Det var kjempe morro,. : )





I mårra skal vi ha tysk årsprøve på 3 tima! Eg grua meg..
Det blir sikkert kjempe menge oppgave om sånne vanskelige ting, men håpa det går bra :)

No skal eg ned på "kikken" også se på at Amalie og guro bada :p
Trur ikkje dei komme seg uti da. hehe :p
Seinare må eg lese på tysken, også skal eg se på tv! 







2 kommentarer:

Anonym sa...

Seriøst? kom dei seg uti eller?:p

Malene sa...

JA !
Amalie, Guro og Liv SVØMMTE ! :O

Eg var uti og, men bare opp til knea :p