torsdag 2. oktober 2008

Naturfag og Hotel


I går var dagen komt da eg og familien min skulle flytte på hotellet i Vadheim! eg grua meg litt, og gleda meg litt.
Når eg kom heim var di allerede begynt å flytte. "Salen" i Hotellet var fullt av kassa og møbla! Så vi brukte resten av ettermiddag på å legge på plass ting, og rydde. :)
Kan vise bilde seinare :D
Kan vertfall legge ut bildene etter helga, for da skal eg flytte inn på et hotelrom. Kan ikkje gjør det enda, skal male det i helga :p

Så i dag hadde vi naturfag! Hadde ikkje lest noe dagen før pga flyttinga. Som dere skjønne så gikk det ikkje NOE bra!
Vi hadde fri i di 2 første timane, så eg, Renate og Vanessa leste di 2 timane. Fikk lest litt, me alikavell så gikk det ikkje bra :p
Men jaja.
Fikk igjen spansk prøven da. Det gikk over alle forventninga! Fikk faktisk 6 :D:D
Men den var ikkje så vanskeli heller. :)

Men no skal eg ned, så vi bloggast ^^

Ingen kommentarer: