mandag 9. juni 2008

6 daga igjen på skulen no!

I dag hadde vi sånn framføring i tysken, der vi skulle snakke om oss sjøl i ca. 2 min. Det gjikk sånn passe, men kunne vertfall gått bedre, for å si det sånn :p  Også fikk vi igjen tyskprøva, som eg ikkje fikk litt bra på engang. men, men,. -.-
SÅ, på slutten av dagen fikk vi karakterane våre! Det var så skummelt. Men det gjikk bra :p
Har faktisk gått opp i noen fag, men eg har heller ikkje gått ned i noen, så er vertfall glad for det. :)

I mårra er får vi vite ke vi komme opp i munntlig eksamen. Grua meg! Komme til å få enten naturfag, eller engelsk, som eg ikkje vil. Men håpe faktisk eg og Stine komme opp i NORSK :D
Vi får bare vente å se.

No er det ikkje lenge før det er sommerferie, og dei tre åra med Kyrkjebø gjengen er slutt. Litt trist, men også kjempe deilig med ny skule, nye folk, og ikkje minst SOMMERFERIE! Gleda meg, veldig :)

Så no telle eg bare dagane! 6 daga igjen på skulen, eller egentlig 5, siden vi fikk vite i dag at vi fikk fri på neste tirsdag, siden det ikkje er noe å gjør. Så ikkje lenge igjen no.

Ingen kommentarer: