fredag 6. juni 2008

11-0 xD


I går la ikkje eg og Renate oss før 2, eller noe sånt, så vi stod opp i 12 tida. kune ha sove lenger, men sefølgeli skulle vi spille kamp samme dag. Vi tok med oss godteri og satt oss ut i sola, det var så fint vër :D
Vi fant ut at vi måtte kjøpe oss frokost, så vi gjikk på butikken, deretter spiste vi, og Renate måtte nett heim for å pakke til seibare i dag.
Klokka var ca. 13.30 da Renate kom ned igjen, og da satt vi bare ute helt til vi skulle reise til Eid for å spille kamp.

15.30 kom folka fra høyanger og kyrkjebø og henta oss. så reiste vi den laange turen til Eid, som eg og Renate ikkje hadde lyst til å vere med på.
Når vi kom fram spilte vi, og tapte. noe så jævli og xD 11-0.. haha
Men eg bryr meg egentli ikkje, så gjor ikkje meg noe. 

Kom heim 23.45, og siden faren til Renate kjørte bussen, blei Renate med meg heim, og var der til litt over halv 1. Vi var så trøtte så vi bare satt på dataen :p

Ingen kommentarer: