onsdag 4. juni 2008

Det første eg gjor i dag var å stå opp for å gjøre meg klar til skulen. Var driit trøtt fordi eg ikkje fikk sove før klokka 02.00 i natt, men det var jo fordi eg sov fra 12.00 - 20.00 x)

Skuledagen begynte med norsk. Jobba første time, men resten av dagen var det ingen som gadd å gjør noe egentli. Men det er jo likagrett, det er jo snart sommerferie :D Gleda meg kjempe masse!
På slutten av dagen fikk vi klassebilde. Det var så stygt, og det var ingen som følte med. Men eg synst portrett bildene var litt fine. Klokka 14.00 gjikk eg, Renate, Kari Anne og Elisabeth ned på fotoen for å kjøpe portrett bildene av oss i sånn "pakke" sånn at du får mange forskjellige bilde.
Så gjikk vi ned på butikken for å kjøpe mat. Vi satt på benken og spiste. Det var så varmt at eg kunne ha bada i den fontene gereia. Seriøst!
Klokka 15.15 reiste dei heim igjen, untatt meg, Maria og Regine. eg og Maria skulle på trafikalt grunnkurs, og Regine venta med oss, for vi skulle ikkje vere der før klokka 16.00.
Vi kjøpte is og drikke, menst vi venta :)

På trafikalt grunnk. hadde vi førstehjelp. Noe av det var morro, men også driit kjedeli! Vertfall på slutten! ÆSJ, sie bare eg!

Når eg kom heim lagde eg meg mat. maiskolbe! Drit godt, faktisk :p
Så spiste eg is, og såg på film. Honey :D
Den er faktisk veldig bra!

No er det faktisk helg for oss i 10.klasse! Det hadde eg nesten helt glømt! Det er så bra :)
Fri i 4 daga, det blir kjempe deilig : )
skal bare slappe av hele tida.

Ingen kommentarer: