torsdag 14. august 2008

:)

i dag har eg bare "sløva" :p
stod opp, fant fram dataen og der blei eg sittandes i hele dag.
eg såg på paradise hotel, og no er eg ferdi! det var litt bra :p
Egentli var planen at eg, amalie og maria skulle til bergen i dag, men maria måtte sefølgeli jobbe! :(
Så vi utsatte det til lørdagen :)

Men sånn ca kl halv 8 kom amalie bort :)
ho hadde vært på joggetur, så på vegen heim stakk ho innom meg. 
Vi laga handleliste som vi skal ha med oss til Bergen på lørdag :D
Gleda meg kjempe masse:) Det blir kos!

Men uansett, planen var det at vi skulle legge inn denna lista i bloggen min, men neida. brukte laaang tid på å lage den, og når eg skulle legge den inn, klarte eg ikkje det xD
Men eg får spør renate om hjelp, proffen sjøl :) hihi

3 kommentarer:

Anonym sa...

"renate, proffen sjøl" hahahah:p du er morsom er du <3

Anonym sa...

men drit bra at du har begynt å skrive igjen :D

Malene sa...

proffen ja :D ^^

ja, eg vet :D
Ja, tenkte eg skulle begynne no siden det var år og dag siden sist eg skreiv. det er litt morro :)

<3