onsdag 13. august 2008

Overtrøtte?

I går sov eg og guro hos Amalie.
Det var Guro og Amalie som fant det på, så di sendte en meld. til meg og spurte. Eg hang meg på, uansett om eg skulle på jobb dagen etter klokka halv 10. :p
Men vi planla det at det ikkje skulle bli seint, max 1. 
Men neida, sånn blir det aldri. hehe :p
vi satt oppe til halv 3 i stedenfor. Så da kan du tenke deg kor overtrøtte vi var. 
Eg hadde jo jobba hele dag, så eg var jo værtfall trøtt. 

Men det stoppa værtfall ikkje meg og Amalie med å lage en film! 
Har tenkt litt på om eg skal tørre å legge den ut, men fant ut at eg bare måtte, var så bra. 
Det synst ivertfall eg og Amalie. :ø
Desutten så er egentli ikkje eg med på filmen, bare ler eg :p


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehehe:p bra film :)

Malene sa...

jaa, hehehe :p