mandag 18. august 2008


No er dagen komt, der alle sammen står opp tidli for å begynne på skulen.
Eg begynte på Hafstad vgs, men grua meg veldi før eg gjikk inn på skulen. men heldigvis var det ikkje bare eg som skulle gå der som eg kjente, men renate og kari anne og :)

Vi visste ikkje om vi skulle gå i samme klasse, men det fikk vi vite når vi kom inn. 
Men heldigvis så gjor vi det :D
Eg blei super glad! 
Vet ikkje ke eg skulle gjort uten di :)

vi fikk vite kem vi fikk til kontaktlærera, og det blei ei som hete Sirianne, og Hans Otto, eller H2O som han kalla seg :p
også fikk vi vite kem vi kom i klasse med. men eg gidde ikkje skrive opp alle navna. 

Var ikkje så lenge på skulen i dag heller, ca 1 time :)
etter skulen gjikk eg og renate opp til kari anne for å se på hybelen som ho har flytta inn i.
Den var kjempe kosli! ho har fått det fint der :)
etter det gjikk eg og renate i butikka for å kjøpe sekk, bøke, og ting til skulen. 

så var vi med mamma og mammaen til renate :D vi spiste på kinaen, og det var kjempe godt :)

i mårra er det jo skule, så eg får vell legge meg :)
men skrive sikkert litt i mårra og :)

Ingen kommentarer: