onsdag 13. august 2008

Lenge sia eg har blogga eller? :p

No er det veldi lenge sia eg har skreve blogg! Altfor lenge. 
Har egentli ikkje hatt noe å skrive om, unntatt ferien, og når detvar så fint vær. Men har eg ikkje gadda heller, så da kom eg aldri i gang.
Men no har eg bestemt meg for at eg skal prøve å skrive oftare. :)


Siden eg ikkje har skreve noe i sommer kan eg jo begynne med å si kor eg har vært på ferie.
Altså, først reiste eg med familien min til Våle. Der var vi noen daga (Våle er altså der joakim og 
familien bur). Det var jo sefølgeli kjeempe fint vær, så vi bada for det meste. Og en dag så var vi på kino, Narnia.
Etter noen daga i våle reiste vi til Oslo, til tanta mi. Vi sov hos ho i noen daga før vi reiste videre til Danmark :)
Det blei ikkje sånn "storferie" på oss i år, siden vi ska
l flytte og har masse å gjør heime, men vi kom vertfall til Danmark.

Vi tok båten til Dnamark, og var der noen daga. Vi bada på hotelle også handla eg masse! Brukte nesten 5 000,- :s
Men, men..

Resten av ferien har eg vært heime. Eg har vært med venna, bada, sola meg, også har eg jobba på coopen ^^
Det har vært morro det :)
Og denna sommeren har vært kjempe fiin! Kjempe fint vær og alt jo!


Ingen kommentarer: