mandag 6. oktober 2008

Kjedeli start på høstferien

Dagen i dag har ikkje vært så spennande. Låg i senga til 11.10, stod opp, dusja og kledde meg, gjikk ned på kjøkkenet for å finne meg frokost. Så kom eg på at rommet mitt var ferdig malt og tørt, så da kunne eg endeli flytte alle tinga mine inn på rommet mitt :)
Har bare slaura i hele dag, men siden det er høstferie så gjør det vell ikkje noe. Men håpa det blir litt bedre framover, og at høstferien ikkje blir "slaure-veke". Da er jo hele høstferien bortkasta! Men eg må finne på noe å gjør på dagane framover. :)

Fikk ikkje tatt inn alt i dag, men får gjør litt i mårra og. På torsdag blir det sansyligvis Ikea :D
Da skal eg få meg ny seng, gardine og et kleskap :D
Kanskje noen andre små ting og.
Det gleda eg meg veldig til :)


No begynne Top model snart, så da skal eg se det :)
Eg elska Top model! Det er så morro! Noe eg gleda meg til kver mandag.
Uansett om det er masse på Top model som er litt teit, og helt rart at det er sånn som det er. Sånn som ho eine som før var for tynn, men at no var det helt motsatt ! Det var ikkje litt sant! Ho var jo helt perfekt. Men i modell verden så er det vell kanskje sånn ?
ikkje vet eg. :s :p

Ingen kommentarer: