onsdag 8. oktober 2008

Verdens værste ferie ?

Hadde gleda meg i flere veke til denna ferien! Skulle bli så deilig å ha fri fra skulen, være med venna og bare slappe av.
Men blir den sånn ?
LANGT ifra.
Detta er en av di værste feriane mine, nei, detta er den værste ferien min noen gang!
det eneste eg har gjort på er å flytte å hjelpe di med det. Men i dag fikk eg høre at eg ikkje hadde gjort noen ting, og måtte ta å hjelpe di mer! Fy faen!
og ikkje minst, vi er komt til onsdagen i veka, og halve ferien er over. Har bare gått rundt å rydda på detta hotellet. Og i går var den første dagen eg var sånn skikkelig med venna. Men da komme jo sefølgeli pappa og henta meg 1 time og 30 min etter, for så å kjøre meg heim.
Det samme gjor han i dag. Kom klokka 21.10 og henta meg.
Eg blir så irritert.

Så detta er vertfall en bortkasta ferie. Mamma sie eg ikkje hjelpe til, uansett om eg har vært her å hjelpt til siden torsdag i sist veke, og ikkje får eg lov å være lengre ute enn 21.00

Ingen kommentarer: