mandag 13. oktober 2008

Høstferien er over.

No sitte eg, Renate og Kari Anne på kver sinn data. Vi har fritime, og det er så deilig! Er så drit lei skulen, uansett om vi bare har vært her i 2 tima. Men seriøst, skule er slitsomt, og ferien er alt for kort. 1 veke. Det er alt for lite. Skulle værtfall hatt 2 veke. Sånn at vi kunne komt inni "feriemodus" før du plutseli må stå opp kvart over 6 for å gå på skulen.
Nei, skulen er slitsom.

Men det er jo noe positivt med skulen og. Det er jo der alle folka møtes, og der vi er mest sosiale :)

Men no er eg bare klagete, men det er fordi eg er så sliten og trøtt. Fikk ikkje sove i natt! har sikkert bare sove 2-3 tima :S og det er alt for lite. Men eg prøvde å sove, men det var umulig!
Så når eg komme heim i dag, komme eg sikkert til å legge meg, men siden vi har matteprøve i mårra så må eg jo øve til den, for eg har ikkje øvd noe i ferien. Da var det jo tross alt ferie! :D

Ingen kommentarer: