fredag 10. oktober 2008

Førdetur

I dag gjikk turen til Førde. Mamma hadde laga seg ei laaang liste over ting vi skulle kjøpe, men vi skulle ikkje bruke lang tid, skulle reise heim i 5-tida. Men det blei ikkje før 8, så hele dagen blei i førde.
Handla meg seng og :)
men får den ikkje før på onsdag siden vi ikkje hadde plass til å ha den med heim i dag.
Gleda meg til å få ny seng, og finne fram di nye putene mine, sånn at det skal se litt kosligare ut på rommet mitt ^^,


Eg har funne en ny brus eg lika. Trur ikkje eg har smakt den før no, uansett om det er en brus som har vært i butikkane leenge. Flere år! Men brusen hete vertfall "urge". Synst den var litt god eg :)
Har liksom aldri kjøpt den før no.
Og ja, no er julebrusen komt i butikkane og! men ikkje di på glasflaske, men kommer vell snart di og tenke eg :)

Ingen kommentarer: