torsdag 9. oktober 2008

Ikea here we come!

I dag var dagen komt da eg og mamma og søstrene mine skulle på shopping tur til ikea!
hadda sett masse på ke eg skulle handle. Turen gjikk sånn både og, for eg var så sliten å trøtt så da gadd eg ikkje så masse, men gjikk fint :)
Også fikk eg meg faktisk skap! noe som eg egentli ikkje skulle få før seinare. Men det eneste som var dumt var at det sefølgeli ikkje var igjen kleskap, skap til badet og vi fikk heller ikkje med oss heim senga. Så da blir det en tur til til ikea, med henger!
Også må sikkert pappa være med.
Håpe det ikkje blir lenge til, og håpa det blir en gang i neste veke.
Men siden eg har så lyst på seng, så skal eg kanskje til Førde i mårra og kjøpe seng der, og heller kjøpe det andre på ikea ;)

Etter ikea reiste vi en tur på en leike butikk, og det kjøpte vi masse, masse sånne leike som vi skal gi vekk i gava, og martine kjøpte seg noe, og malin fikk "sjukepakke" siden ho er sjuk og ikkje kunne være med til bergen.

OG eg fikk meg en kjempe kul bamse:


Og ja, den kosta 50,-
men var ikkje den søt? :)

Ingen kommentarer: