torsdag 16. oktober 2008

Bilder fra dagen da Maria og Renate var på besøk

No kan dere se bilde av den nye senga mi! Det blei mye finare på rommet mitt nå, eg det skal bli bedre!




Så har Renate og Maria vært på besøk. det var kjempe kjekt!
Så gidde ikkje å skrive så masse i dag, så eg legge heller ut bilde så dere kan se. uansett om eg egentli ikkje tørte å legge ut noen av bildene, så tenkte eg at det er jo egentli ikkje noen som lese bloggen min uansett, så det gjør vell ikkje så mye. :)




















































Som dere sikkert ser har vi værtfall masse rare idea på ke vi skal gjør på. :p

11 kommentarer:

Anonym sa...

thats amazing story.

Anonym sa...

very nice! hahahahaha

Anonym sa...

sure, why not!

Anonym sa...

i think you add more info about it.

Anonym sa...

well its nice to know that you have great hits here.

Anonym sa...

help me.

Anonym sa...

sure, why not!

Anonym sa...

im your favorite reader here!

Anonym sa...

yeah! its much better,

Anonym sa...

when will you go online?

Anonym sa...

not bad.