onsdag 15. oktober 2008

Ny seng og geo-prøve

I dag har eg fått meg ny seng! :D
Den var supergod, og stooor <3
Gleda meg nesten til å legge meg i kveld. hehe :p
Men hadde det vært opp til meg så hadde eg lagt meg med en gang, men siden vi har den stygge geografiprøva i mårra kan eg jo ikkje det. må lese og lese. Og det er vanskeli, skjønna ikkje noen ting.

men no er jo klokka halv 6, så viss eg lese halv 7 til langt ut på kvelden så får eg håpe det går. Kan ikkje begynne å lese før halv 7 pga hotel cæsar går tidlig i dag, og eg fikk ikkje sett det i går. Vet det er en teit grunn å utsette prøvelesinga, men eg må bare få det med meg.
Og det er ikkje noe som går på tv seinare i dag som eg trenge å se, så da kan eg jo lese i hele kveld, uansett om eg sikkert ikkje komme til å gidde, skal eg prøve.

Fikk jo igjen naturfag prøven, og norsk stilen i dag. Det var ikkje noe bra resultat, så no må eg klare å få bra på denna prøva! Fy faen, det må eg bare :S

Ingen kommentarer: