lørdag 25. oktober 2008

sjuk

Siden tirsdag ettermiddag har eg vært sjuk, så eg har ikkje vært på skulen på onsdag, torsdag og fredag. Føle eg har gått glipp av masse! 
OG det er så utrulig kjedeli å være sjuk. Har låge i senga mi siden tirsdag, sett på tv, og spist alt for masse godteri! Ikkje bra !

Men no er eg begynt å bli frisk. Bare forkjøla no.
Men no er det lørdag, og eg har ikkje noe å gjør. Bare kjeda meg i hele veka!
Men det er jo litt deilig å bare slappe av og, men ikkje så lenge som eg har gjort no. Savna til og med skulen, ikkje leksene og prøvane, men folka :)

Men i dag må eg nesten finne på noe, men det blir sikkert bare noe på rommet mitt.  Sikkert tv og film, men kanskje eg skal lage meg noen makramé smykke? og strikke ferdig lua mi :)

Men i mårra er det basar, lure på om eg skal gå. Noen som blir med?  

Ingen kommentarer: